Το θέμα
ταχύτητα είναι κάτι το οποίο είναι σχετικό. Έχοντας δουλέψει ως μηχανικός σε
δύο από τις μεγαλύτερες Ελληνικές εταιρίες παροχής ιντερνέτ για χρόνια όσο να
ναι ξέρω και 2-3 πράγματα παραπάνω από τον κοινό χρήστη.
Όταν πχ
κοιτάς την γραμμή ενός πελάτη και σου αναφέρει ότι η γραμμή του σέρνεται, κατά
99% οφείλεται στο μπρίκι που έχει σπίτι για PC το οποίο είτε και είναι έτσι από
τη μάνα του ,ή ο γαμάτος χρήστης έχοντας εγκαταστήσει 4 antivirus,2 firewall και
καμία 10ριά τόρεντ, spyware removal και visual studio παράλληλα σε pc που σχεδιάστηκε απλά για να ανοίγει, το έχει πεθάνει.
Ο τεχνικός πριν
καλέσει τον πελάτη, δεν μυρίζει τα νύχια του, ούτε ρίχνει τα ιερά κόκαλα, για να βρει
τον χρησμό του προβλήματος. Έχει αναλύσει διεξοδικά την γραμμή του πελάτη, από
την πλευρά του μέχρι και την πλευρά του πελάτη. Οπότε αν σου πει ,ότι από δώ είναι όλα
οκ, μάντεψε, κατά κανόνα είναι όλα οκ...Δεν έχει σκοπό να σπάσει πλάκα μαζί σου
να περάσει την ώρα του. Ένας απλός τρόπος για να δεις αν το πρόβλημα είναι στο
pc σου, είναι να το κλείσεις τελείως(καθώς παίζει να έχεις τόρεντ ανοικτό) και
να μπεις από το κινητό ή από κάποιο Tablet. Στη χειρότερη πες σε ένα φίλο να
έρθει και να φέρει το λαπτοπ του για να το δοκιμάσετε. -Τι λέ ρε μεγάλε. Εγώ
πλερώνω. Θέλω εξυπηρέτηση. Οκ. Προφανώς και αυτός που σε καλεί θέλει να σε
εξυπηρετήσει. Άστον. Έρχεται αυτός στο χασάπικο σου να σου πει πώς να φτιάξεις
το κοντοσούβλι? Αν το κάνει δε λες τι λέει ο μαλάκας?
Γενικότερα το
δίκτυο του ΟΤΕ που βασίζονται και όλοι οι πάροχοι είναι για κλάματα. Ιδιαίτερα
σε περιοχές όπως Γλυφάδα, Βούλα, Καλαμάκι πχ που η υγρασία λόγω της θάλασσας
είναι έντονη άστα...
Το γενικότερο
κόστος σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη είναι υπερβολικό είναι η αλήθεια αλλά
και πάλι έχει να κάνει και αυτό με τον ΟΤΕ. Όντας ο μοναδικός πάροχος που έχει
την δυνατότητα να σκάβει για να κάνει έργα έχει όσο να ναι και την μεγαλύτερη
ευθύνη. Οι υπόλοιποι providers απλά κόβουν όσο μπορούν από το κέρδος τους ώστε
να έχουν ανταγωνιστικές τιμές. Κατά κανόνα ένας πελάτης που θα έχει πχ 10
βλάβες το χρόνο και θα χρειαστεί τεχνικό της εταιρίας, επίσκεψη του ΟΤΕ και
κατόπιν συνδυαστική(και οι 2 τεχνικοί ΟΤΕ και πάροχος μαζί), σε έχει βάλει σαν
εταιρεία μέσα... Αυτός ο πελάτης θα πρέπει να είναι μετά 10 χρόνια σε σένα για να
γίνει απόσβεση της βλάβης.
Και όμως οι
πάροχοι το κυνηγάνε. Δεν τον αφήνουν στην μοίρα του και χάνοντας χρήματα
προσπαθούν να φτιάξουν την βλάβη...
Αυτό που δεν
ξέρει ο πολύς κόσμος είναι ότι σε μία εταιρεία τρέχουν όλοι σε ένα τεχνικό
τμήμα. Δεν κάθεται κανείς.(εκτός εξαιρέσεων δηλαδή...). Όταν υπάρχει πρόβλημα
όλοι μα όλοι προσπαθούν να παρέχουν το καλύτερο. Δεν κάθονται να πίνουν καφέ
και να λένε - Εντάξει μωρέ έπεσε ο κόμβος στη Γλυφάδα δε γαμιέται...πάμε για
καφέ. Η κατάσταση εκεί είναι όπως όταν είσαι στο στρατό και έχεις ΠΕΛΕΚΥ.
Χαμός. Τρέχουν όλοι για να έχεις εσύ ιντερνέτ το συντομότερο δυνατό.
Έτσι πρέπει
γιατί πληρώνω, ξαναλές. ΜΑ ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΥΥΝΝΝΝΝ. Τι λέμε τόση ώρα? Το άντρα θέλω
τώρα τον θέλω, στο θέμα του ιντερνέτ δεν είναι και τόσο απλό. Μιλάμε για
χιλιόμετρα καλωδίων που πρέπει να βρεις, που έχει κοπεί πχ το καλώδιο και κατόπιν
να πάει ο ΟΤΕτζής να το δει. Κάνε μία βόλτα έξω στον δρόμο να δεις τι γίνετε...
Προφανώς και δεν είναι, ντακς, πετάγομαι 5 λεπτά σκάβω, συνδέω εναλλακτικό ζεύγος
και έφυγα...
Δυστυχώς εδώ
στην Ελλάδα η VDSL 50 mbit θεωρείται τεχνολογικό θαύμα και προνόμιο σε όσους
την έχουν ενώ έξω την είχαν χωρίς υπερβολή εδώ και 15 χρόνια...
Η τεχνολογία
βρίσκεται πίσω στην Ελλάδα αλλά κάνει βήματα μπροστά. Ίσως αν οι πάροχοι είχαν
περισσότερες ελευθερίες από το κράτος να ήταν όλα αλλιώς...
Γ.Στρ
http://stefanosmedia.blogspot.gr/2015/03/blog-post_87.html
ΑπάντησηΔιαγραφή