Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Sony...”Εγγύηση” λέμε...

  Αν θυμάστε, την Παρασκευή είχα γράψει για το κινητό της γυναίκας που έπρεπε να το πάω στο service καθώς σταμάτησε να φορτίζει. Τη Δευτέρα, έλαβα μήνυμα, το οποίο με ενημέρωνε ότι το κόστος επισκευής του κινητού ήταν 37 ευρώ. Πήρα τηλέφωνο να ενημερωθώ προς τι το κόστος,  καθώς υπήρχε εγγύηση και η απάντηση ήταν ότι είχε στραβώσει το μεταλλικό ελασματάκι ενός εκατοστού που υπάρχει και κάνει την επαφή με τον φορτιστή. Πήρα το Kaisershop που από εκεί το είχα αγοράσει και οι άνθρωποι ήταν εξυπηρετικότατοι και όταν άκουσαν το κόστος ανέφεραν και οι ίδιοι, ότι όντως τους φάνηκε υπερβολικό και ότι έχουν ακούσει και άλλες αναφορές από πελάτες τους για το service της Sony.
Συμπλήρωσα την φόρμα στην σελίδα της Sony ρωτώντας τους για το αν είναι λογικό κάτι το οποίο είναι θέμα καθημερινής χρήσης και τόσο απλό όπως ένα έλασμα να κοστίζει 37 ευρώ. Η απάντηση τους ήταν η εξής.

"Αγαπητέ Κύριε Στρατιγάκη,
 Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Sony Xperia.
Σχετικά με το αίτημά σας λυπούμαστε για την όποια ενδεχόμενη αναστάτωση. Θα θέλαμε επίσης να σας ενημερώσουμε ότι σύμφωνα με την περιορισμένη εγγύηση της Sony:
«…η εγγύηση δεν καλύπτει ελαττώματα του Προϊόντος λόγω
φυσιολογικής φθοράς ή κακής χρήσης, κατά τρόπο μη σύμφωνο με τις οδηγίες της Sony σχετικά με τη χρήση και συντήρηση του Προϊόντος. Η εγγύηση επίσης δεν καλύπτει ελαττώματα του Προϊόντος εξαιτίας ατυχημάτων, τροποποιήσεων ή προσαρμογών στο λογισμικό ή το υλικό
(hardware), περιστατικών ανωτέρας βίας ή ζημιών που οφείλονται σε υγρά ή υγρασία…»
Σε περίπτωση που επιθυμείτε περαιτέρω υποστήριξη, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας στα τηλέφωνα: 801 11 810 810, 210 899 19 19 (από κινητό). Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.sonymobile.com.
Σας ενημερώνουμε ότι εάν δεν απαντήσετε εντός επτά (7) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του συγκεκριμένου e-mail, το αίτημα σας αυτομάτως θα κλείσει. Για οποιαδήποτε περαιτέρω επικοινωνία με το τμήμα μας, θα πρέπει να αποσταλεί νέο αίτημα.
Μπορείτε μέσω της εφαρμογής Xperia™ Diagnostics, να ελέγξετε την ορθή λειτουργία της Sony Xperia συσκευής σας. Συνδεθείτε τώρα στην υπηρεσία Google Play και εγκαταστήστε την στο κινητό σας Sony Xperia εντελώς δωρεάν!
Με εκτίμηση,

Λουκάς @@@@@@@@ (το επώνυμο το έβγαλα γιατί το παλληκάρι δε φταίει σε κάτι)
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Sony Xperia
www.sonymobile.com
Email: xperia.gr@support.sonymobile.com
Τηλέφωνα: 801 11 810 810, 210 899 19 19 (από κινητό)
-------------------------------------------------------------
    Η ερώτηση μου είναι....Τι σκατά καλύπτει η εγγύηση?Αγοράζω κάτι το οποίο δεν καλύπτει φυσική χρήση, ατυχήματα,τροποποιήσεις στο λογισμικό(κοινώς ότι και να βάλεις από το store, σπάς την εγγύηση εννοεί) και υγρασία...(θα πάω να μείνω σε αίθουσα αποσυμπίεσης δυτών οκ..)Επίσης για το θέμα της υπερκοστολόγησης καμία απάντηση. Προφανώς οι τύποι εκεί θεωρούν ότι με τους γαμάτους μας μισθούς και την ανεργία τα 37άρια τα έχουμε και μας περισσεύουν ε?
Να προσθέσω ότι το ps3 που έχω από την εν λόγω εταιρία, δεν παρουσίασε ποτέ πρόβλημα και άλλο ένα κινητό παλαιότερα. Στην περίπτωση όμως που παρουσιάσουν κάτι μπορώ να μαντέψω την απάντηση τους και την κοστολόγηση. Θα είναι κάπως έτσι...

   Αγαπητέ κύριε Στρατοιγακει (το η το πήδηξαν στο official mail), θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι το κόστος επισκευής του ps 3 ανέρχεται στα 15 δισεκατομμύρια ευρώ, καθώς ο πυρηνικός αντιδραστήρας του χάλασε, με αποτέλεσμα να απασχοληθούν 14 χιλιάδες επιστήμονες ώστε να επισκευαστεί. Το δε πλουτώνιο που θα το γεμίσουμε κατόπιν, ήταν σε δυσκολία ανεύρεσης και χρειάστηκε να στείλουμε επανδρωμένη αποστολή στον πλανήτη vega και για αυτό και ενδέχεται να καθυστερήσουμε 4 έτη φωτός μέσω μαύρης τρύπας, κοινώς 15000 γήινα χρόνια...
Επίσης να σας ενημερώσουμε ότι η εγγύηση δεν καλύπτει, την σκέψη και μόνο να ανοίξετε ή να κλείσετε την κονσόλα. Αν τοποθετηθεί ηλεκτρονικός δίσκος εντός της εσοχής(dvd), ή ακόμα και αν ακουμπήσετε το χειριστήριο, καθώς με γνώμονα το φαινόμενο της πεταλούδας, σε περίπτωση που προβείτε σε οποιαδήποτε παρόμοια ενέργεια ενδέχεται να καταστραφεί ένα παράλληλο σύμπαν.
Με εκτίμηση,
Ιωάννης Βαπτιστής, godfather of Jesus Christ. Director of Baptism And Christianity.
---------------------------------------------------------

   Εννοείται ότι χάθηκε ένας πελάτης και στα παπάρια τους. Στα δικά μου να δεις. Samsung,Nokia,Motorola,HtC,apple,LG όλες αυτές οι άγνωστες λέξεις είναι εταιρίες που μάντεψε?ναι ρε αλάνι! κάνουν επίσης κινητά. Όποτε ....see yaaaa!


Γ.Στρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου