Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

ΤΙ ΕΣΤΙ blog ?

   Σήμερα παιδάκια θα μιλήσουμε για το τί είναι το Blog. Το blog λοιπόν, είναι προσωπικό ιστολόγιο, στο οποίο μπορείς να αναφέρεις οτιδήποτε περνάει από το μυαλό σου και θα ήθελες να το μοιραστείς με τρίτους... Σαφέστατα και δεν περιμένεις να συμφωνούν όλοι με αυτά που γράφεις. Εδώ ολόκληρος θεός και δεν είναι αποδεκτός από όλους τους ανθρώπους, σιγά μην είσαι εσύ ή εγώ.

  Κατά καιρούς κάποιοι έχουν χαρακτηρίσει αυτά που γράφω "χυδαία". Πρέπει να τους ενημερώσω ότι η βωμολοχία είναι τρόπος έκφρασης και γραφής και αν και εφόσον κάτι τέτοιο σε εκφράζει καλά κάνεις και το γράφεις. Εγώ δεν δουλεύω σε κανένα μεγαλοεκδότη για να ακολουθώ συγκεκριμένη πορεία γραφής και δεν εξυπηρετώ κανένα συμφέρον. Γράφω ότι θεωρώ ότι είναι σωστό με βάση τα δικά μου πιστεύω...

   Πώς μπορεί και κρίνει τα δικά μου άρθρα ως χυδαία, κάποια που απατάει τον άντρα της και παραμελεί το παιδί της για να το παίξει γκόμενα? Κάποιος που βάζει χρηματικά ποσά πάνω από την ζωή συνανθρώπων του?  Κάποιος που τάζει λαγούς με πετραχήλια και δεν τηρεί ποτέ τις υποσχέσεις του, κάποιος που πληρώνει  επανειλημμένα για σαρκικές επαφές με άντρες ή γυναίκες, ενώ έχει σταθερή σχέση, ή κάποιος ο οποίος βρίζει ασταμάτητα το όνομα του κυρίου από το πρωί έως το βράδυ και κάθε Κυριακή πάει στην Εκκλησία για να πει η γειτονιά ότι είναι σωστός?

  Εγώ τουλάχιστον είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου και με τους γύρω μου. Η λέξεις θίγουν αυτούς που θέλουν να θιχτούν. Αν διαβάσω πχ στο ΒΗΜΑ, ότι "τα λαμόγια των συνδικαλιστών έκαναν το τάδε" και θιχτώ με αυτό πάει να πει ότι είμαι ένας από αυτούς που αναφέρει το άρθρο. Αλλιώς δεν θα με ένοιαζε καν...

 Αν ανέλυα την σκέψη μου με την πληθώρα, της κατά τα άλλα υπερπλούσιας και ομολογουμένης μητρός όλων των γλωσσών, Ελληνικής μας, οι περισσότεροι θα αναρωτιόντουσαν την σημασία της κάθε γραμμής... Σεμνότυφος δεν υπήρξα ποτέ και ούτε και πρόκειται να γίνω. "Καθαρολόγος" και "υστερόβουλος" επίσης όχι.
Στα πλαίσια μίας σάπιας και ανασεισίφαλλης κοινωνίας θεωρώ ότι είμαι η ρεαλιστική της φωνή. Η οποία είναι βραχνιασμένη και ενίοτε πνιγμένη από αδικία. Επιλογή μου να γράφω ότι γράφω και δική σου να τα διαβάσεις. Μετά σαν σωστός Ρωποπερπερήθρας να τα συζητήσεις και με τον εαυτό σου στον καθρέφτη...


Γ.Στρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου