Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Γιατί η ζωή....είναι τζόγος!

  Μερικές φορές η ζωή, είναι σαν ένα ζευγάρι ζάρια, που  αν θέλεις να πιστεύεις στον τζόγο,  σου φέρνει τέτοια ζαριά, που βρίσκεσαι να κλαίς αυτά που είχες και αυτά που έχασες και σε κάνει να αναρωτιέσαι...

   Σε αυτή την περίπτωση οι επιλογές σου είναι δύο. Ή το να κάτσεις πάνω στην τσόχα με απλανές βλέμμα και να αναρωτιέσαι τί είχες και τί έχασες, ή να συνεχίσεις. Ο σωστός ο παίκτης θα συνεχίσει. Θα τζογάρει την ζωή του ,είτε αν αυτό σημαίνει, το να πάς σε άλλη χώρα για μία δουλειά, αφήνοντας τα πάντα και τους πάντες πίσω, ή, το να τελειώσεις μία πολυετή σχέση που δεν σε καλύπτει και το κατάλαβες στην ζαριά, ή, το να φύγεις από καταστάσεις και πρόσωπα γενικότερα και να κυνηγήσεις κάτι καλύτερο...

   Θεωρώ τον εαυτό μου τζογαδόρο. Ότι στη ζωή μου είχα καλές και άσχημες ζαριές... Άρα ,
οφείλω στην φήμη μου, να δοκιμάσω μερικές ακόμα... σε ποιούς τομείς?Δεν ξέρω ακόμα... Αυτό που ξέρω είναι, το ότι δεν θα  σταματήσω ποτέ, να θέλω κάτι καλύτερο για εμένα και για αυτούς γύρω μου.

   Σήμερα ήρθε ένα καλό φιλαράκι και πήρε το ps3 που έδινα. 230 ευρώ. Δεν του περισσεύουν όσο και σε κανένα μας... Το έκανε όμως. Ακόμα και όταν του είχα πει όταν αν το έπαιρνε εκείνος θα ήταν 200... Ηell που λένε και οι Σάξονες, πραγματικά παίζει να το πήρε και να το βάλει απλά να κάθεται,μόνο και μόνο επειδή κατάλαβε ότι  είχα ανάγκη τα λεφτά...respect. Δεν έχω να πω κάτι άλλο, παρά του ότι αχάριστος δεν υπήρξα ποτέ και ότι αν τα φέρει η ζωή έτσ, θα το ξεπληρώσω στο 100 πλάσιο...και δεν κάνω πλάκα. Όποιος με ξέρει και στο ελάχιστο ξέρει άν το εννοώ...

   Καλές ζαριές σε όλους μάς...thanks Johnie...!

Γ.Στρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου