Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ - ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΩΡΑ!

  
   Μία από τις πιο μαύρες σελίδες, στην περίοδο χούντας-τουρκοκρατίας,(λόγο χαρατσίων) που πέρασε ο Ελληνικός λαός τα τελευταία χρόνια, ήταν το πάγωμα των εργασιών στα Ναυπηγία Σκαραμαγκά... Για δύο χρόνια, 1200 εργαζόμενοι έμειναν απλήρωτοι, μην έχοντας τη δυνατότητα να έχουν τα προς το ζην, ούτε αυτοί, αλλά και ούτε οι οικογένειες τους. Τα ναυπηγία ήταν, είναι και θα είναι ο θεμελιώδης λίθος της Ελληνικής λαϊκής τάξης εργαζομένων. Οι άνθρωποι αυτοί, δεν κάθονται σε κάποιο γραφείο και ασχολούνται με το αν ο εκτυπωτής έχει χαρτί ή όχι, αλλά κάτω από αντίξοες συνθήκες και πολλές φορές θέτοντας την σωματική τους ακεραιότητα σε ρίσκο εργάζονται πολύ σκληρά... Ο τωρινός πρωθυπουργός, στις 17/10/2013, σε ομιλία του απευθυνόμενος στον τότε υπουργό εθνικής άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλο είχε ανέφερε τα παρακάτω τα οποία χρήζουν ιδιαιτέρας σημασίας...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
" Θεωρώ θετικό ότι μετά από πολύ καιρό έρχεται στη Βουλή το θέμα των υποβρυχίων στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Είναι θετικό ότι έρχεστε να απαντήσετε, διότι εμείς θεωρούμε ότι αυτή η υπόθεση αποτελεί ένα τεράστιο σκάνδαλο οικονομικό,  πολιτικό, εξοπλιστικό, εις βάρος  του Ελληνικού Δημοσίου και των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας.Στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά είναι αυτή τη στιγμή 4 υποβρύχια, πληρωμένα σχεδόν και ετοιμοπαράδοτα σχεδόν, τα οποία, ας μου επιτραπεί η έκφραση, αφήνονται να «σαπίζουν», τη στιγμή που και ανάγκη τα έχει το Πολεμικό Ναυτικό τη στιγμή που ο Έλληνας φορολογούμενος έχει βγάλει βαρύ τίμημα από την τσέπη του. Πάνω από 2,5 δις ευρώ έχουν στοιχίσει στον Ελληνικό λαό. Και μάλιστα σε εποχές κρίσης είναι αδιανόητο να συμβαίνει αυτό. Και επειδή εδώ είναι μια υπόθεση που ξεκινάει από το 2000, με κρίσιμο σταθμό το 2010, θα ήθελα, κύριε υπουργέ, να δώσετε συγκεκριμένες απαντήσεις για σφάλματα, παραλείψεις, για εγκληματικές αποφάσεις, αλλά και για το τι θα κάνουμε από εδώ και στο εξής. Διότι το 2010 μας παρουσίασε  ο τότε υπουργός Άμυνας  και σήμερα αντιπρόεδρος της κυβέρνησή σας, ο κ. Βενιζέλος, μαζί με τον κ. Παπακωνσταντίνου, που υπέγραψαν αυτή τη σύμβαση 3885/2010, ως μεγάλο κελεπούρι έναν επενδυτή ο οποίος θα βοηθούσε στην αποπεράτωση των υποβρυχίων τον κ.Safa και την Abu Dabi Mar. Στην πορεία, όμως, δεν υπάρχει η Abu Dabi Mar και τα επενδυτικά της κεφάλαια, υπάρχει μια Λιβανέζικη εταιρία, στην πορεία μάθαμε ότι ο επενδυτής δεν έχει βάλει ούτε ένα ευρώ, έχει πάρει όμως δεκάδες, εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από το ελληνικό δημόσιο και θέλω να μας καταθέσετε εδώ στη Βουλή ποιο είναι το ποσό που έχει εισπράξει ο κ. SAFA και ποιο είναι το ποσό που έβαλε γι’ αυτή την επένδυση, αν κάνω λάθος να με διαψεύσετε, και για ποια πρόοδο εργασιών, και βρισκόμαστε σήμερα με 1.200 εργαζόμενους στο δρόμο απολυμένους, με τα Ναυπηγεία μας που θα μπορούσαν να είναι βασικός μοχλός για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας κλειστά και με 4 από τα 6 που αρχικά παραγγείλαμε – μόνο ένα έχει παραλάβει το Πολεμικό Ναυτικό – 4 υποβρύχια να βρίσκονται στη στεριά και να στερούνται χρήσιμων και κρίσιμων υπηρεσιών
στο στρατηγικό σχεδιασμό των Ενόπλων Δυνάμεων. Το ερώτημα λοιπόν είναι τι σκοπεύετε να κάνετε κ. Υπουργέ  με αυτή την υπόθεση. Τι θα κάνετε για να προστατεύσετε τα υποβρύχια που ανήκουν στις Ένοπλες Δυνάμεις και στο ελληνικό δημόσιο και κόστισαν 2,5 δις ευρώ, για ποιο λόγο αυτή η υπόθεση των υποβρυχίων ακινητοποιεί  τα αντανακλαστικά των ελληνικών κυβερνήσεων από το 2000 ως σήμερα, ποιος χειρίζεται σήμερα σε επίπεδο  νομικό, πολιτικό και διοικητικό αυτή την υπόθεση. Τέλος να μας ενημερώσετε αν υπήρχε καμιά επίπτωση στα υποβρύχια από το black out που έγινε μετά από το κλείσιμο των Ναυπηγείων και αν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος γι ‘ αυτό. Και εν τέλει να μας πείτε με ποιο τρόπο το ελληνικό δημόσιο θα κινηθεί προκειμένου να διεκδικήσει τα οφειλόμενα σε αυτό και να ανακτήσει τον έλεγχο των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά προκειμένου να αποπερατωθούν άμεσα τα υποβρύχια και να δοθούν σε χρήση προς το πολεμικό Ναυτικό".
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
   Οι εργαζόμενοι. επαναπροσελήφθησαν τον Μάιο του 14. αλλά οι αποζημιώσεις τους παραμένουν σε δικαστική διαμάχη... Το θέμα έχει παγώσει, καθώς η βασικότερη υπόσχεση ήταν, τόσο οτι  τα ναυπηγεία θα γίνουν δημόσιου χαρακτήρα ώστε να περάσουν στο κράτος, όσο και στο ότι θα δοθούν οι αποζημιώσεις... Τόσο ο κύριος Λαφαζάνης όσο και ο κύριος Δρίτσας, προεκλογικά  έλεγαν ότι η ανάπτυξη της χώρας ξεκινάει από τον Σκαραμαγκά... Οι εργαζόμενοι, δεν ενδιαφέρονται για το ποιός πήρε τις μίζες και το αν ο Σάφα τελικά αποδείχτηκε λαμόγιο, καθώς πήρε τα 340 εκατομμύρια ευρώ και την κοπάνησε... Αυτό που τους ενδιαφέρει, είναι το να βρεθεί λύση στο ιδιοκτησιακό καθεστώς και να πάρουν τα δεδουλευμένα τους.
 Ο υπουργός εθνικής άμυνας Πάνος Καμμένος,  στις 4/2, δεσμεύτηκε ότι θα ανοίξουν όλες οι υποθέσεις που αφορούν εξοπλιστικά οτι και θα αποδοθούν ευθύνες, όπως και έγινε και με τον Τσοχατζόπουλο... Προσωπικά πιστεύω, ότι η κυβέρνηση και οι υπουργοί οικονομικών, Εθνικής αμύνης και ο Πρωθυπουργός, πρέπει να κινηθούν άμεσα για την αποπληρωμή των δεδουλευμένων των εργαζομένων. Οι άνθρωποι αυτοί έχουν αφήσει πίσω ενοίκια,ΔΕΗ υποχρεώσεις σε τράπεζες και πολλά άλλα. Είναι το λιγότερο που μπορεί να γίνει αν και αργοπορημένα για αυτούς τους συμπολίτες μας...



                                                                                                    Γ.Στρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου