Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ…


  Αυτό που με απασχολεί είναι ότι η ιστορία μάλλον θα επαναληφθεί. Πώς το κρίνω αυτό? Ξέροντας τον Ελληναρά. Σε γενικότερες γραμμές ο συμπολίτης μας είναι ο τυπάκος, που όταν απολύουν αυτούς γύρω του, κράζει τους συνδικαλιστές και πιπώνει τους εργοδότες... Αν έρθει ο κώλος του για απόλυση, ξαφνικά γίνεται ο μεγαλύτερος εργατοπατέρας που έχει δει ο κλάδος. Όσο δεν έχει δουλειά, είναι πρώτος σε διαδηλώσεις και σε πορείες και μόλις βρει κάπου, ή τον επαναπροσλάβουν, τα ξεχνάει όλα και στα παπάρια του ο οποιοσδήποτε...

  Αν δεν έχει γκόμενα, είναι ο τύπος που θα σε παίρνει 2 η ώρα το βράδυ, να πάτε για ποτό και μόλις βρει γκόμενα, γαμάει λες και είναι σε ταινία του Dorcel ασταμάτητα μέχρι να τη γκαστρώσει, να την παντρευτεί και μετά να τον βλέπεις παραμονή Χριστουγέννων για καφέ μετά από 2 χρόνια και να έχει τη μούρη κάτω και να σου λέει, - Ωραίο πράγμα η οικογένεια και σαν τα παιδιά δεν υπάρχει άλλο συναίσθημα... Μόλις τον χωρίσει η γυναίκα, θα σε ξαναπάρει στις 2 το βράδυ, για να σου πει για την στρίπερ που τον θέλει τρελά και θα είναι η δεύτερη του γυναίκα σύντομα...

  Έχω πρόσφατα παραδείγματα και των δύο παραπάνω τύπων Ελληναρά που ξέρω. Φαντάζομαι και όλοι το ίδιο... Σκέφτομαι λοιπόν, πες ότι ο Τσίπρας κάνει το ακατόρθωτο και είτε παίρνουμε τις αποζημιώσεις από τους Γερμανούς, ή δεν χρωστάμε στην τρόικα, ή βρίσκουμε πετρέλαιο στο κέντρο της Αθήνας και γινόμαστε πλέον αυτάρκεις... ποιός μου λέει εμένα ότι και πάλι ο περιπτεράς δεν θα πάρει 4 δάνεια για να πάρει cayenne, ο ταξιτζής ο κολλητός μου δεν θα πάρει σκάφος 17 μέτρα και ο άνεργος πατέρας ενός φίλου δεν θα ανοίξει πάλι ΜΚΟ για να φάει τα 200 χιλιάρικα της επιχορήγησης από την Ευρώπη, με την ατάκα -Γάμησε τους μωρέ... τα μεταβιβάζω όλα και θα πάρουν τα αρχίδια μου.Άς μην μου τα έδιναν!

  Έλα που το βλέπω να έρχεται με 1000, και τα παιδιά μου σε 20 χρόνια να μου λένε μπράβο μαλάκα πατέρα σκατά τα κάνατε... Δεν υπάρχουν άλλες δικαιολογίες. Αν φτιάξουν τα πράγματα πρέπει να τα κρατήσουμε έτσι. Αν επί τι ευκαιρία έχετε κάποιον από τους προαναφερθέντες φίλους-συγγενείς οτιδήποτε, όπως είπε ένα φιλαράκι για τον κουμπάρο του που βγήκε μπινές, - Άν τον είχα χώσει τον καργιόλη  στο υπόγειο και τον είχα πλακώσει στις μπουνιές δεν θα μού έκανε μαλακία... προσφέρω υπόγειο αν ενδιαφέρεστε!


                                                                                                                Γ.Στρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου