Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Γιατροι χωρίς σύνορα...πέρα του χρήματος...

Χθές ένα πολύ κοντινό μου άτομο ,έπεσε στο πάτωμα απο τους πόνους και το πρώτο πράγμα που έκανα, ήταν να μάθω ποιό νοσοκομείο εφημερεύει. Το κρατικό Νικαίας ενημερώθηκα, και επειδή δεν μπορούσε να ανέβει στην μηχανή, μας πήγε ένας φίλος ο οποίος τυχαίνει να είναι  και γιατρός και μόλις είχε τελειώσει απο εφημερία, (thanks Νεκτάριε σου χρωστάω αδερφέ), και μας πήγε στο εν λόγω νοσοκομείο... Όταν φτάσαμε, μας ενημέρωσε μία στραβωμένη, αγάμητη, καργιόλα, ότι γίνεται επίσχεση εργασίας απο τους γιατρούς του νοσοκομείου και έπρεπε να φύγουμε απο Νίκαια και να πάμε στο Λαικό... Όπου και πήγαμε και της βρήκαν πέτρα στα νεφρά και μάλιστα ανεπτυγμένη. Μετά απο δύο ενέσεις και αγωγή μέχρι να δούμε τι θα γίνει με την πέτρα και αφού ηρέμησα, πρέπει να πώ δύο τρία πράγματα.
Καταρχάς έχω υπερασπιστεί επανηλλειμένα τους γιατρούς, λόγω και των πολλών φίλων που έχω. Αλλά όπως τότε τους υπερασπίστηκα έτσι τώρα θα τους σκίσω...
Φίλε ταληροφονιά χασάπη. Γιατί μόνο τέτοιος μπορεί να είσαι, άν βάζεις τη ζωή του ασθενή πάνω απο τις απλήρωτες σου εφημερίες...γιατί έγινες ρε μαλάκα γιατρός? Για να χτίσεις σπιταρώνα στη Βούλα και να έχεις σκαφάρα και να τα χώνεις στις πλαστικές στα βυζιά της γυναίκας σου, για να τη χύνει ο υδραυλικός, που σου φτιάχνει την πισίνα? ή για να βοηθήσεις κόσμο? Δεν σου πληρώσαν τις εφημερίες? Εγώ που είμαι 1 χρόνο άνεργος τι πρέπει να κάνω ρε καργιόλη? Να αυτοπυρπολυθώ στο σύνταγμα? Η κοπέλα που ήρθε με πόνους γέννας και η άλλη με κατάγματα λόγω πτώσης που την κουβαλάγανε? Ο άλλος που μάλλον είχε έμφραγμα? Και το πουτανάκι στην είσοδο τους έλεγε...  -Ε και εγώ τι να κάνω? πίπες μωρεί να κάνεις, κάνα παστίτσιο να κάνεις...στα αρχίδια μας τι θα κάνεις...εδώ υπάρχει άρρωστος κόσμος που πονάει... και να σου πώ και κάτι άλλο? αυτή πες οτι είναι υπάλληλος του κώλου και να και αν ψοφήσεις και να και αν όχι... Γιατί δέν ήταν γιατροί εκεί, να το λένε στον κόσμο? Φίλε είμαι παθολόγος και δεν δουλεύω γιατί έχω 14 εφημερίες και δεν έχω πληρωθεί. Γιατί δεν έχουν τα ούμπαλα να το κάνουν? Πρώτος ήμουν που υπερασπίστηκα το Κρατικό για τον αγώνα που έκανε στην ΜΕΘ για τις θέσεις που δεν είχαν... Δεν τα λέω τυχαία όσα λέω. Δε με νοιάζει η κομματική θέση του καθενός, εφόσον η εργασία του υπερβαίνει εαυτό και το καθήκον του είναι τέτοιο, που αφορά ανθρώπινες ζωές στην κυριολεξία.
Πόσο για τον πούτσο νοιώθετε, που κόσμος που είχε την ανάγκη σας, έφαγε πόρτα για άλλο νοσοκομείο χιλιόμετρα μακριά και μπορεί και να πέθαινε στον δρόμο μέχρι να πάει? αξίζει ρε? Ξέρετε τί είπαν συνάδελφοι σας στο Λαικό? -Έλα ρε?καλά μαλάκες είναι?και εμείς δέν έχουμε πληρωθεί αλλά τί καραγκιοζιλίκια είναι αυτά...? καταλάβατε? δημόσιο forever ε μουνάκια? ούστ ρε...ξεφτίλες...τον όρκο του Ιπποκράτη δεν έπρεπε να τον πάρετε ποτέ...

Γ.Στρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου