Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Κ(άγκελα) Μέρκελ Τέλος…

   
   Πλέον τα κάγκελα που υπήρχαν μπροστά στη βουλή έχουν αφαιρεθεί… Όπως ανέφερε σωστά και η Τσαπανίδου, στην εκπομπή της σήμερα το πρωί, ήμασταν σαν τους ελέφαντες που από μικροί έχουν μάθει να είναι δεμένοι σε ένα στύλο και όταν μεγαλώνουν και τους βγάζουν το λουρί, θεωρούν αυτονόητο το να στέκονται δίπλα στο στύλο. Τους φαίνεται φυσιολογικό...      Κάγκελα που ήταν τόσο καιρό μπροστά στο σύμβολο της "Δημοκρατίας", στο οποίο θυμάμαι τον εαυτό μου παιδί και έχω και φωτογραφίες, να είμαι με τον πατέρα μου και να παίζω με τα περιστέρια μπροστά στους εύζωνες. Αν τώρα το παιδί μου έλεγε γιατί μπαμπά έχει εκεί κάγκελα θα του απάνταγα τι? Ότι αυτοί που ψήφισα εγώ και η περισσότερη Ελλάδα τα έβαλαν εκεί στο φόβο του ότι θα τους λυντσάρουμε? Ότι πλέον και για πάνω από 1 χρόνο, η Δημοκρατία και ο ελεύθερος πολίτης, ήταν 2 έννοιες που θα τις συναντάει μόνο στα βιβλία της ιστορίας μετέπειτα στο σχολείο? Μαγκιά του Τσίπρα, που το πρώτο πράγμα που έκανε που ήταν η κατάθεση λουλουδιών στο σκοπευτήριο και που έβγαλε τα κάγκελα.
    Επίσης η επαναπρόσληψη των άδικων απολύσεων των καθαριστριών και η ανακοίνωση επαναπρόσληψης των σχολικών φυλάκων. Μιλάμε για οικογένειες, που έμειναν χωρίς χρήματα, επειδή ο Μητσοτάκης, αποφάσισε να ξεκληρίσει οικογένειες, για να δείξει το απάνθρωπο πρόσωπο της προηγούμενης κυβέρνησης...Μίας κυβέρνησης που στο παρελθόν έχω στηρίξει και εγώ με την ψήφο μου... Μέχρι πότε όμως? Αν βλέπεις κόσμο να αφανίζεται, το ελάχιστο που έχεις να κάνεις είναι το να πάς κόντρα..όχι με λόγια αλλά με πράξεις. Αυτό φάνηκε στις εκλογές... Όπως οι πασοκτζήδες εξάλειψαν ολοσχερώς το πάλαι ποτέ ένδοξο τους κόμμα έτσι έκαναν και οι Νεοδημοκράτες...
   Το να στρίβεις το κεφάλι όσο ο δίπλα σου πεθαίνει για να κοιτάς την πάρτι σου τελείωσε...γιατί ο Έλληνας έχει αυτό το γαμημένο το φιλότιμο...εκείνη τη λέξη που δεν υπάρχει σε άλλο λεξικό. Αυτό είναι που βγήκε και άρχισε σιγά σιγά να δίνει αισιοδοξία στον κόσμο. Οι "υποσχέσεις" και οι μέχρι τώρα πράξεις του Σύριζα έχουν αντίκτυπο, γιατί ο κόσμος έχει πλέον ψυχολογία. 
    Δεν ξέρω αν το μέλλον θα φέρει την πολύ πιθανή χρεωκοπία ή την επιστροφή της δραχμής. Δύο σενάρια πολύ υπαρκτά... Αυτό που ξέρω είναι ότι θα το περάσουμε όλοι μαζί αλλά με τη θέληση μας και όχι γιατί θα μας το επιβάλει κάποια κυβέρνηση. Έως πότε θα μας ορίζουν οι Γερμανοί το τι μισθό θα πάρουμε? το πόσο θα φάμε? το αν θα έχουμε ρεύμα η όχι? Φτάνει. Τα πρόβατα ξύπνησαν....Κ(άγκελα) τέλος...

                                                                                                                Γ.Στρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου