Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

ΠΙΑΣΑΝΕ ΤΟΝ ΞΗΡΟ?Ε ΟΧΙΙΙΙΙ...


   Η πλειονότητα του κόσμου αυτή την στιγμή θεωρεί ότι η σύλληψη Ξηρού, ενδέχεται να είναι κίνηση εντυπωσιασμού από την κυβέρνηση καθώς έπονται εκλογές και δεν έχεi καθόλου καλό χαρτί..κοινώς το river τους(5ο χαρτί που ανοίγει στο texas holdem),ήταν ο Ξηρός.
   Ο Βαξεβάνης στο κουτί της Πανδώρας έγραψε εύστοχα για τον Ρωχάμη ο οποίος παλαιότερα έπαιζε τον ίδιο ρόλο που παίζει ο Ξηρός τώρα. Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο, τρομοκρατία επιχορηγούμενη από την κυβέρνηση για να παίζει πολιτικά παιχνίδια ή στεγνή τρομοκρατία στυλ IRA που αμόλαγε βόμβες όπου να ναι, χωρίς να αναλογίζετε συνέπειες, νεκρούς και τραυματίες..προσωπικά δεν εγκρίνω τίποτα απο τα δύο. Η μάνα με το παιδάκι που βγαίνουν απο το σούπερ μάρκετ, που τυχαίνει να βρίσκεται ο εκάστοτε πολιτικός μπετόβλακας ,δεν φταίνε σε κάτι για να ανατιναχτούν και να γίνουν μερέντα στον τοίχο και δεν με νοιάζει καν τι κίνητρο υπάρχει στο αρρωστημένο μυαλό αυτού που αποφάσισε να κάνει κάτι τόσο αποτρόπαιο...
  Ξαναγυρνάμε στην θεωρία του στημένου. Μία φίλη είπε... ότι το oscar σκηνοθεσίας 2014 το πήρε ο Αλφόνσο Κουαρόν για το "Gravity".. ο Σαμαράς του 2015 για το "Xiros the great escape!"..
  Η αστυνομία ανέφερε ότι ο Ξηρός είχε καλάζνικοφ στην κατοχή του και αντιαρματικό rpg(call of duty έπαιζε?).Ήταν οπλισμένος όταν τον έπιασαν αλλά παρόλα αυτά δεν προέβαλε καμία αντίσταση και τους είπε "Είμαι ο Χριστόδουλος Ξηρός" και παραδόθηκε..
  Προσωπική θεωρία 1. Είμαι πρωθυπουργός και για κάποιο άγνωστο λόγο αποφασίζω να δώσω άδεια σε ένα από τους μεγαλύτερους τρομοκράτες της χώρας γιατί είμαι γιορτινός τυπάς, με άγγιξε το πνεύμα των Χριστουγέννων ή απλά πανήβλακας. Ο τύπος την κοπανάει χαλαρά και για ένα χρόνο γίνομαι τσιμπούκι.. δεν μου φτάνουν όλα όσα μου σούρουν κάθε μέρα για ένα χρόνο οι πάντες για όλα, αλλά αντί να δώσω εντολές, να τον κάνουν κουμπότρυπες όταν τον πετύχουν απλά τον συλλαμβάνουν, ενώ εκείνος σταματάει να βοηθήσει ένα τύπο με τη μηχανή που έφαγε σαβούρα..οκ..
  Προσωπική θεωρία 2. Είμαι ο Ξηρός. Hard core τρομοκράτης γαμώ και δέρνω.. αποδράω από τις φυλακές. Ένα χρόνο χάνω κιλά,κάνω ανταύγειες στον Τρύφωνα Σαμαρά(έχω κάτι με το επίθετο) και δεν παίρνει κανένας πρέφα που είμαι γιατί έχω εγκατασταθεί στην εξωτική Ανάβυσσο..Ώς γνωστό εκτός από την Μπογκοτά στην Κολομβία και το escopedo στο Μεξικό η επόμενη μου επιλογή είναι η αδιαπέραστη Ανάβυσσος.. Βλέπω τυπά στη μέση του πουθενά που κρύβομαι και περνάνε μόνο κατσίκες και κάνας κάγκουρας με πενηντάρι, να πέφτει με τη μηχανή και πάω να βοηθήσω..σκάνε οι federales λοιπόν και αντί να βγάλω εγώ το γεμάτο οπλισμένο μου πιστόλι και να τους κάνω κουμπότρυπες, στυλ breaking bad, λέω "είμαι ο Χριστόδουλος Ξηρός" και με πιάνουν..
  Οι δύο θεωρίες πιο πάνω εκτός από Τομ και Τζέρυ επεισόδιο δεν ξέρω που αλλού θα πέρναγαν..Το κακό με τις θεωρίες συνομωσίας είναι αυτό που σημαίνουν αυτολεξεί. Είναι θεωρίες.. Αν είχαμε αποδείξεις για οτιδήποτε θα μιλούσαμε σε τελείως διαφορετικό μοτίβο.


                                                                                                                                                         Γ.Στρ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου