Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Δηλαδή...? Πως την έχετε δεί?


¨ Άμα δεν δέχεστε μείωση μισθού, πείτε μας να σας απολύσουμε, η αν θέλετε παραιτηθείτε. Ουρά περιμένουν όλοι  πλέον να δουλέψουν με 480 ευρώ. ¨
Τι λε ρε φίλε? Δηλαδή..? Πως την έχετε δεί..?  Δυο δεκαετίες περίπου, όλη την μέρα πάνω στο παπάκι να βγάζω το μεροκάματο, να παίζω τη ζωή μου κορώνα γράμματα, με βροχές, κρύα, χιόνια, καύσωνες. Με  τον κάθε καγκουροπαπάρα οδηγό που έχει μπουρί σόμπας για εξάτμιση, να μου βάζει τέρμα το σκυλοτράγουδο  επειδή δεν τον πίπωσε το ξανθό γκομενάκι το προηγούμενο βράδυ και έτσι απλά να περνάει το κοκκινο φανάρι, επειδή...  έτσι...  έχει ντέρτια και σήμερα το παλικάρι και ... Μπαμ! Πάρτα! 4 μήνες εκτός αγωνιστικής δράσης μάγκα μου.  
    Να ξεκολώνεσαι, να σου φεύγει η πίστη, να χύνεις ιδρώτα (και αίμα σε πολλές περιπτώσεις..) για ποιό λόγο? Για να βαραίνει η τσέπη του κάθε μπαταξή, αεριτζή, απατεώνα, σαπιοκοιλιά μεγαλοεργοδότη, που κάθεται το βράδυ στην τηλεόραση του και  κρυφοηδονίζεται με τα νέα μέτρα – νομοσχέδια  που βλέπει στα βοθροκάναλα. Και πως να μην ηδονίζεται δηλαδή, αφού για δικό του  ¨συμφέρον¨  ψηφίζονται. Για να γεμίζει η δική του τσέπη και  για να αδειάζει η δικιά σου κορόιδο.  Για να έρθει η στιγμή που θα σου πει: ¨Λυπόμαστε  αλλά η επιχείρηση δεν πάει καλά. Οικονομική κρίση,  καταλαβαίνετε. Για την βιωσιμότητα της εταιρείας πρέπει να γίνουν περικοπές για το καλό όλων μας ¨.   Ποιών όλων μας ρε λαμόγιο??  Για να τσεπώσεις εσύ σε  bonus, αυτά που θα πάρεις απο μένα, απο τις μειωσεις και τις απολύσεις που θα επιβάλλεις?  Δηλαδή...?? πως την έχετε δεί...??  Να τον ρωτάς... ¨Εσύ θα κόψείς απο τον δικό σου μισθό, θα κάνεις την αρχή απο σένα?¨  και κοιτάζοντας σε  με το βλέμμα του απορρημένου κάβουρα που σε επεξεργάζεται πριν σε γραπώσει, να σου απαντάει  επιδεικτικά  :  ¨Απο μένα? Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς¨.  Μην ανησυχείς, θα καταλάβεις μια και καλή όταν σου κολήσω μια κουτουλιά στο ψωμοσάκουλο και θα κάνεις  10 μέρες να φας!    ( Α ρε αθάνατε Ζήκο. Μπακαλόγατος που σας χρειάζεται!).
Να γυρνάω το βράδυ σπίτι, να έχω τις βοθροειδήσεις να μου σπάνε τα νεύρα, να μου γκρινιάζει και η γυναίκα μου  που έχασε την δουλεία της. Με το δίκιο της κι αυτή. Τελικά πάντα στον πιο κοντινό μας άνθρωπο ξεσπάμε.  Μακάρι να ξεσπάγαμε και σ αυτούς που δεν είναι κοντινοί μας και είναι αυτοί που πραγματικά ευθύνονται για την κατάντια μας.  Που είχα μείνει? Α ναι. Στην γυναίκα μου που έχασε την δουλειά της. Μετά απο 9 χρόνια την απέλυσε η αφεντικίνα της, λόγω κρίσης  λέει. Πήρε στη θέση της μια άλλη κοπέλα με 480 ευρώ παντελώς άσχετη με το αντικείμενο, την οποία και έδιωξε μετά απο 2 μήνες.  Από τις καλύτερες επιχειρήσεις στο Μοσχάτο και  έδιωξε τις μισές εργαζόμενες! Όχι γιατί δεν είχε λεφτά για να τις πληρώσει, αλλά  έπρεπε να κάνει οικονομία η κάργια, για να μπορεί, οπως τελικά αποδείχτηκε, να κυκλοφορά με φουσκωμένα βυζιά και χείλια. Την τελευταία φορά που την είδαμε κατά λάθος στο δρόμο, έμοιαζε Σαν ροφός !    Και δηλαδή...?? Πως την έχουνε δει...??   
    Αυτή είναι η Ελλάδα του σήμερα, των νεοελλήνων χλιδάτων φραγκάτων νεοεπιχειρηματιών? Που ενω έχουν τα προς το ζειν, κοιτάνε να σου αρπάξουν ότι έχεις για να κυκλοφορούν με αέρα κοπανιστό!  Τι να πεις..
    Κι ενώ συμβαίνουν αυτά ( είμαι σίγουρος και πολλά άλλα), παρότι ο καθένας κουβαλάει τον δικό του σταυρό, παρόλα αυτά, αυτός που συνεχίζει να  μου φταίει, είναι ο διπλανός μου, ο συνάδελφος μου κλπ κλπ. Με έκαναν να πιστεύω, ότι για την πείνα μου, φταίνε οι πεινασμένοι!  Με έκαναν να πιστεύω πως για τα λίγα λεφτά που παίρνω φταίει ο συνάδελφος μου, που παίρνει τα ίδια, ή ο διπλανός μου που παίρνει λίγα περισσότερα από εμένα,  αντί να φταίει αυτός που με έκανε να πεινάσω και αυτός, που μου τα αρπάζει από την τσέπη, δίνοντας μου μισθό της πλάκας.  Και εντάξει, αυτοί με έμαθαν έτσι γιατί έτσι τους σύμφερε. Κι εγώ τότε τους πίστεψα γιατί έτσι γούσταρα ο παπάρας...
     Επειδή όμως ξέρω ότι όλα ξεκινούν από εμένα και καταλήγουν σε εμένα, σαν άνθρωπο.... αναρωτιέμαι... ποιός φταίει τελικά ρε μάστορες? Μήπως τελικά φταίω εγώ???

                                                                                                          του COURIERISTA Κ.Π

1 σχόλιο:

  1. Εχεις απόλυτο δίκιο, Αγαπητέ Κώστα. Περικοπές στο μισθό, αυτών των σαπιοκοιλιάδων, καλή τη πίστειν, δεν θα δείς! Ούτε πρόκειται να αλλάξει κάτι, πρός το καλύτερο, εννοείται, αν δεν δείξουμε κι εμείς τα "δόντια μας". Αν δεν μάθουμε να διαχειριζόμαστε σωστά την οργή και την αγανάκτησή μας, εναντίον του ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ εχθρού κι όχι των δικών μας ανθρώπων η οποιουδήποτε άλλου, δέν θα δούμε θετικά αποτελέσματα! Συγχαρητήρια, σε σένα για το άρθρο σου και στον φίλο σου για την πρωτοβουλία του, γενικώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή