Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

ΠΕΡΙ ΚΡΙΤΙΚΗΣ Ο ΛΟΓΟΣ...

               


   Οι απόψεις είναι σαν τις κωλοτρυπίδες, όλοι έχουν από μία. Χιλιοειπωμένο αλλά τόσο μα τόσο σωστό και "right on the money" σαν σχόλιο(αυτό αφοράει και τα δικά μου άρθρα για να μην παρεξηγούμαι)... Έτσι κάπως κρίνεται και αυτό  το blog από τους αναγνώστες του, αλλά και από τον αρχισυντάκτη του. Το πρώτο πράγμα που βλέπεις όταν μπαίνεις στη σελίδα είναι το "ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ  ΟΛΑ.ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ. ΜΕ ΠΑΘΟΣ..". Αυτό ισχύει και θα ισχύει για όσο θα υπάρχει το blog...Από το πρώτο άρθρο για τον Έλληνα του 2015, μέχρι και το πιο πρόσφατο της αναγνώστριας  για την ξεπέτα, έχει ως κανόνα την ελεύθερη έκφραση του καθενός, εφόσον η γραφή βγάζει οποιοδήποτε συναίσθημα κατ εμέ. Δε γουστάρω ο "συνδικαλιστής" να κράζει το "cosmo girl" στυλ γραψίματος, αλλά και ούτε το αντίθετο(το οποίο και δεν έγινε). Ο σκοπός του Blog,  δεν είναι ούτε πολιτικός, για να ρίξει και να ανεβάσει κυβερνήσεις, ούτε “εργοπατερικός”,  για να ασχολείται μόνο με “συνδικαλισμό”  και τα εργασιακά  και  ούτε με το να επηρεάσει συνειδήσεις ασυνείδητων... το παρών blog απευθύνεται σε νοήμον κατά βάση κοινό με σκοπό να ανατραπεί  η παθητική λογική που έχουμε όλοι αποδεχτεί..
     Ο σκοπός της Δημοκρατίας είναι να σέβεσαι και να ακούς τη γνώμη του άλλου. Άν δεν το Κάνεις ....μάντεψε! είσαι φασίστας φίλε αριστερέ… απλά δεν το έχεις πάρει ακόμα πρέφα. Δεν με νοιάζει, αν κάποιος είναι Σεφ και το πάθος του είναι το να γράψει για τα κανελόνια του..  αν γουστάρει να γράψει για αυτό..μαγκιά του, στα αρχίδια μου και θα το σηκώσω με τα μάτια κλειστά...  Δεν περιμένω να μιλήσει σε όλους και όλοι να ταυτιστούν μαζί  του, αλλά και μόνο που θα γουστάρει αυτό που λέει μπράβο!
    Φίμωτρο είχα για πολλά χρόνια στο σχολείο, στο στρατό και όπου δούλεψα...Εδώ είμαι για  να μιλάω..και μέσα από εμένα και άλλοι αν και εφόσον γουστάρουν..κανείς δεν θα τους  στερήσει αυτό το δικαίωμα όσο υπάρχω εγώ. Εγώ τουλάχιστον γράφω με τη φάτσα και το ονοματεπώνυμο φόρα παρτίδα και όχι πίσω από τον τίτλο ενός μεγάλου site με την αιγίδα των μεγαλοεκδοτών και των καλαναρχών από πίσω..Ήδη μέσα σε μία εβδομάδα λειτουργίας έχω χαρακτηριστεί και ως «Συριζαίος»..δηλαδή κάποιος που τον ενοχλούν βασικά καθημερινά θέματα πρέπει να έχει αυτομάτως και ταμπέλα? Αν με αυτά που λέω είμαι κάτι τότε το ότι είμαι Ολυμπιακός φάνηκε?Φιλόζωος?Φιλάνθρωπος? Φάνηκαν όλα αυτά επίσης ε...?
    Εγώ βασίζομαι σε φίλους παλιούς και νέους στο να με διαβάζουν, λέγοντας πράγματα και παραθέτοντας προσωπική οπτική βασιζόμενος σε βιωματικές εμπειρίες..δεν ακολουθώ σαν πρόβατο στο σφαγείο ότι μου λένε..αν το κανα αυτό, θα έμενα για 500 ευρώ εκεί που είμουν και θα έλεγα και ευχαριστώ για το βιασμό της ψυχοσύνθεσης μου σε καθημερινή βάση.
     Όποιος με ήξερε από παλιά και με έχει γνωρίσει και πρόσφατα, θα σου πει το ίδιο, δεν συμβιβάζομαι..δεν έχω αλλάξει μία...και ούτε και πρόκειται...είδα και αυτούς που το έκαναν που κατέληξαν.
Σε όλους αυτούς τους ανθρώπους φίλους και μη, θέλω να αφιερώσω, το "ΕΜΕΝΑ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ" . των Magic De Spell, όχι μόνο, γιατί είμαι φίλος με τον μπασίστα, τον Παναγιώτη τον Χριστοφόρου και τον ξέρω 30 χρόνια, ούτε γιατί θα βγάλω χαρτζιλίκι  προμοτάροντας,  μία από τις κορυφαίες Ελληνικές Ροκ μπάντες όλων των εποχών..αλλά, γιατί το γουστάρω αυτό το τραγούδι και να το ακούσετε τέρμα για να το γουστάρετε και εσείς…


                                                                                 

Γ.ΣΤρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου